Kvarteto herců (Suchánek, Genzer, Sokol, Chmela), kteří svými improvizovanými skeči baví diváky populární TV show, se stalo aktéry nové kampaně s názvem Penzička. Vtipnými dialogy a s nadsázkou začínají dnes veřejnosti vysvětlovat nutnost mít vlastní spoření na penzi. Kampaň pro Penzijní fond České pojišťovny nese claim: „Penzička – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“.
Penzijní fond České pojišťovny vsadil na popularitu televizního pořadu Partička založeného na vtipných improvizačních vystoupeních. Angažoval jeho hlavní protagonisty a vznikl tak koncept, jehož stěžejní myšlenkou je právě motiv improvizace: „Penzička“ – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat. Čtveřice herců pro potřeby kampaně byla „postaršena“ do důchodového věku.
Kampaň, jak se na stará kolena vyhnout tomu, abyste nemuseli improvizovat s nízkým státním důchodem, je dílem agentury Havas Worldwide Prague. Režijně se kampaně ujal Jakub Kohák, vizuály nafotil Tomáš Třeštík.
„Záměrně jsme kampani dali mírně provokativní formu, protože se jedná o téma, které by nikoho nemělo nechat chladným a netečným. Zatímco dosud se debata o penzijní reformě vedla spíš v akademickém duchu, Penzička zpracovává téma v rovině konkrétních osobních příběhů,“ dodává Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague.
Hlavním komunikačním kanálem kampaně budou TV spoty nasazené na stanicích Novy, Primy a na TV Barrandov. Podpoří je venkovní reklama a tištěná inzerce. V prostředí internetu kampaň počítá s on-line bannery, v průběhu podzimu s mikrowebem penzicka.cz, s Facebookem a YouTube. Koncept podpoří i prodej, obchodníci získají letáky, plakáty a další propagační předměty. Spojovacím článkem celé kampaně je motiv houpacího křesílka a logo PENZIČKA.CZ